maandag 4 maart 2013

MARKETINGTIPS VOOR U


Met meer dan een decennium aan ervaring in marketing en ranking van pay-per klik wil ik graag tips met U delen.  Ik heb veel gezien van mislukkingen en nog veel meer successen als het gaat om marketing. Vandaag de dag is de kunst van marketing veel complexer dan het ooit was. Echter, veel basisprincipes zijn nog steeds van toepassing. Maar al te vaak zien  professionele marketeers en eigenaren van  bedrijven de basistechnieken van succesvolle campagnes over het hoofd. Hierbij volgt mijn all time lijst van effectieve marketing tips:
Ken uw publiek. Succesvolle marketeers kennen hun publiek. Ze begrijpen hun behoeften, hoe te helpen aan deze behoeften te voldoen en hoe om de vraag te creëren. Kennen en begrijpen van uw publiek door middel van goede marktsegmentatie betekent een doelgerichte campagne die winstgevend rendement genereert.
Focus op het aanbod.  Marketing aanbod is de drijvende kracht van marketing promoties die resultaten boeken. In feite, heeft marktonderzoek uitgewezen dat uw aanbod  het belangrijkste criterium voor de conversie is. Focus op uw aanbod om succesvol te zijn.
Split test.  Een van de meest voorkomende is een split-test waarmee u tegelijkertijd twee versies test. Het kan bijvoorbeeld een webpagina, post kaart of e-mail worden. Split testen is essentieel voor het verbeteren van prestaties.
Werk nooit alleen. De meest creatieve ideeën komen van het werken met andere creatieve mensen. Heb niet het gevoel dat U alleen nodig bent om alle antwoorden of goede ideeën te produceren. U kunt beginnen met een idee, maar een open dialoog met creatieve mensen maakt het beter.
Wilt U vrijblijvend sparren met Jack Bastiaansen over marketing-groeiversneller, kernwaardes, personeelsadvies, workshop teambuilding, neem dan contact op. Heeft U in interesse in innovatieve reclame, fullcolourprints, raamfolie, roldisplays, bedrukte spandoeken, fotoposters, bedrukking van uw textiel en bedrukte tafelkleden ga dan naar Reclameklik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten