zaterdag 30 maart 2013

UW VRAGEN ZIJN ONS BESTAANSRECHT


Wij stellen Uw kritische vragen over Fullcolor Reclame, Innovatie,  Betrouwbaarheid en Kwaliteit zeker op prijs. Onderstaand treft u de meest gestelde vragen aan. Zijn er verder nog vragen, ga dan naar contact, elke vraag is welkom! Veel gestelde vragen:

1) Realiseren jullie projecten van A tot Z? Jazeker, kijk hier voor inspirerende voorbeelden!

2) Helpen jullie ook voor mijn Marketing & HR vraagstukken, zonder de kosten van een reclameburo? Vanzelfsprekend, kijk hier voor uw resultaat!

3) Ben Ik verzekerd van snelle verwerkingstijden? Wij verwerken uw order in het algemeen binnen 5 werkdagen. M.u.v. bedrukte tafelkleden en bedrukte vloebedekking. Vraag gerust naar de levertijd van uw order.

4) Ben ik gegarandeerd van kwalitatief hoogwaardig printwerk? Jazeker, wij werken uitsluitend met de beste printers, mensen en materialen.

5) Is betrouwbare verzending van mijn bestelling gewaarborgd? Wij verzenden o.a. met UPS en TNT, de marktleiders met jarenlange ervaring en bewezen betrouwbaarheid, daar hechten wij waarde aan.

6) Is Reclameklik bereikbaar voor advies of vragen? U kunt ons altijd bereiken via contact.

7) Ontwerpen jullie zelf ook?  Wij brengen u rechtstreeks in contact met een ervaren ontwerpburo.

8) Welke resolutie kan ik gebruiken voor het digitaal aanleveren?
Voor een goed resultaat hebben wij een minimale resolutie van 300 dpi (klein formaat), 150 dpi (groot formaat)  nodig. Kijk ook bij uploaden voor de aanleverspecificaties.

9) Kunnen jullie blogs aanraden voor mijn inspiratie?  Vanzelfsprekend, kijk hier voor uw inspiratie.

De sites www.tafelkledenbedrukken.nl, www.roldisplays.nl en www.spandoekenbestellen.nl vallen ook onder de kwaliteitsvlag van www.reclameklik.nl.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten